De mult nu am mai vazut un film asa de bun

In timp ce urmaream filmul asta, am luat telefonul in mana si am bagat cateva delete. Apoi am inceput ma gandesc la informatiile pe care le fac publice pe blogul asta sau pe alte bloguri, unde mai comentez. Am vrut sa fiu anonima, ca sa pot fi sincera. Acum recantaresc politica sinceritatii.

Oare, cati dintre cei ce ajung pe blogul asta, ma numesc curva, doar pentru ca citesc ceva ce nu le convine, ceva ce le gadale frustrarile, ceva ce ii deranjeaza in interiorul lor, la ei, desi eu nu scriu despre ei sau despre vietile lor, eu nici macar nu ii cunosc.

Imi amintesc cum, pe un alt blog, o femeie, mi-a descris blogul „e mai rau ca pe ninfomane”. Ce treaba are ea cu viata mea sexuala, ca nu ma fut cu pizda ei? O alta, a enfazat un articol in care nu foloseam cea mai „fericita” engleza in ceva conversatii de pe Tiner, ca sa-mi demonstreze ca nu cunosc limba, dupa ce am zis ca mi-am scris doctoratul in engleza. Dar asta i-a adus ei satisfactie, sa-mi de-a cu ceva peste nas, s-a simtit ea mai bine, dupa treaba asta.

Nu imi pun stupida intrebare, pe care trebuie totusi sa o mentionez: cati dintre cei care citesc aici, m-ar rani fizic, daca ar avea posibilitatea asta, stiind ca, nu li-se intampla nimic. Si nu doar pe mine, eu nici macar nu am atatia cititori, ci pe bloggari pe care ii citesc zilnic cu patima? Cunosc raspunsul.

Natura umana poseda o ura violenta in ea, iar majoritatea isi rezolva propriile frustrari denigrandu-i si ranindu-i pe altii.

13 gânduri despre „De mult nu am mai vazut un film asa de bun

  1. „Nu imi pun stupida intrebare, pe care trebuie totusi sa o mentionez: cati dintre cei care citesc aici, m-ar rani fizic, daca ar avea posibilitatea asta, stiind ca, nu li-se intampla nimic”

    Te-ai uitat la”The Purge” ? 🙂 1-2-3 ? 🙂

    Dupa cum vezi, nu e nevoie de mult ca sa vrei sa „rezolvi” pe cineva atat timp cat nu exista o bariera legala. Da, asta e natura umana, „raw”.
    Pentru asta exista educatie, religie (daca e una decenra) iar acolo unde toate astea nu functioneaza – legea.

    Eu as intreba pe unul din asta care e la el definitia „curvei”.
    O femeie care a fost cu mai multi barbati?
    El ca barbat e f. posibil sa fi fost cu mai multe femei, asa ca e si el curvar?
    O femeie care concepe ca sexul poate exista si in afara unei relatii stabile/consistente?
    Nu ma indoiesc ca si el ca barbat a avut parte de asa ceva sau daca nu, cel putin fantezii despre asa ceva.

    Dar cam asa e, cand esti prost, complexat, imoral etc. trebuie sa cauti sa vezi pe altii mai prosti, imorali, etc. pentru o doza de falsa superioritate/consolare.

    Apreciază

  2. Asa deci gresit subiectul pentru postarea precedenta…

    De vanat stiu pe vreo 2-3 din astia d’aproape care nu cred ca n-ar incerca ei ceva..daca ar putea si ar avea cu ce..

    Eu pe de alta parte cu ei, cred ca ar trebui doar sa le mentionez in treacat „purge day” si restul anului n-as mai avea probleme cu ei. 😉

    Poetic,nu? :))

    Apreciat de 1 persoană

  3. Vazut filmul, pana la urma li s-au pus pata asa urat pe aia din cauza la papagalul ala care a scos-o tap ispasitor, nu pentru viiziunea ei persoanala asupra moralitatii in materie de sexualitate.

    E drept ca si pentru aia si-o putea lua, dar nu asa grav ca pentru ce a facut fratesu’ ala autist (spoiler alert).

    Regulile sociale sunt relativ simple:

    1. Nu incalca regulile
    2. Daca le incalci, incalca-le in liniste.

    Problema e ca unii vad contradictie, ipocrizie intre cele doua dar nu este ci mai degraba comprehensibilitate fata de natura umana care e …corupta la nivel de gandire, sentimenta si coruptibila in fapte.

    Faptul ca multi sunt capabili sa faca ceva imoral nu inseamna ca trebuie schimbata definitia moralitatii, mai ales ca moralitatea nu este un set de norme intamplatoare ci hai sa zicem rezultatul unei experiente, solutia ca un grup de persoane cu interese contradictoriii reusesc sa-si mentiuna unitatea si sa coopereze ca grup.

    Iar morala sexuala e o componenta foarte importanta pentru societate, sexul e modul prin care o societate se perpetueaza de-a lungul timpului, ori daca aici mecanismul e stricat, societatea se autodistruge.
    Apropo de morala laxa a Occientului in materie de sexualitate si care logic, a dus la criza demografica, compensata partial prin imigratie din zonele unde ea inca mai exista in forma „traditionala”

    Totusi, in ciuda disperetului afisat ca efect de turma si dorinta de a afisa adeziunea la valorile traditionale, tacit barbatii apreciaza serviciile de care beneficiaza de pe urma femeilor cu o moralitate laxa.

    Ipocrizia in forma grava mai degraba apare in momentul in care morala e exercita excesiv si absurd, ca in cazul bietului director, dar aia deja nu mai e experienta sociala milenara ci prostie moderna cultivata mediatic.
    E un exemplu fascinant de inginerie sociala, cum printr-o clasa derizorie de infractori, pedofilii, s-a reusit sa se induca sentimente de vinovatie fara vina, unei intregi societati.

    In ceea ce priveste ratatii care incearca sa-si castige un titlul de glorie sub pretextul de justitiari care servesc interesul social, vor exista mereu, n-ai ce sa le faci.
    Biologic suntem la fel, dar functionam foarte diferit la interior, uneori la ani lumina unii de alti ca nivel de a gandi, simti, etc. nu poti sa pretinzi la unii sa faca salturi fenomenale, tot ceea ce poti sa faci e sa te protejezi pe tine insuti de oe eventuala nedorita interactiune cu ei.

    Apreciază

  4. Ciudat, cum tocmai societățile moralizator sexuale (și ulterior decadente) au probleme cu demografia, in timp ce societățile care se fut fără restricții, produc copii pe banda rulantă.
    Prea mult stam cu nasul in societățile dezvoltate pentru a ne ghida moral sexualitatea. Dacă ne-am uita la japonezi sau vietnamezi, am înțelege ca aia se fut fără restricții și nu pun nici o greutate pe treaba asta, ca sa nu zic de Thailanda.
    Nu inteleg de ce zici ca, și-o putea lua tipa pentru moralitatea ei in materie de sex? Pe ce baze, ca se aburea cu un ratat frustrat și însurat? Serios? E treaba ei ce face.
    Aicea Suntem diferiti noi, eu încerc sa ma abțin de la a judeca oamenii.

    Apreciază

  5. Pai n-ai vaut ca era sa si-o ia, cum, unde…a ramas in suspans din cauza lopetii care a transformat furia justitiara de pe fatza tipului intr-un suras candid si purpuriu.

    Da, sigur, logic daca e sa o luam, era treaba ei, dar cati ai vazut tu ca apeleaza la logica in viata de zi cu zi?

    Nu, nu incerci, incerci poate sa te abtii sa-i judeci in public, ca e riscant – nu se stie ce si cum scapa vorba, dar de judecat sigur ii judeci. 😉

    Uite tocmai l-ai judecat pe ala ca era un ratat frustrat si insurat (hehe ce se leaga astea doua..) si sunt sigur ca i-ai mai judecat si pe altii la fel.

    Nu, nu e un pacat sa judeci, ca nu suntem drone fara minte si trebuie sa interactionam cu toti la fel, nasol e sa o faci cu rautate, gratuit, fara compasiune, etc.

    Apreciază

  6. Nu l-am judecat, doar am expus un fapt. I-am facut o caracterizare.
    Ratat = neimplinit sexual
    Frustrat = nesatisfacut sexual; ulterior s-a simtit pagubit prin faptul ca a iesit la iveala faptele lui si a cautat razbunarea
    Insurat = pe asta nu cred ca mia trebuie sa o explic.
    Daca as fi zis: porcu naibii, de gunoi ce s-a razbunat pe nedrept sau l-as fi acuzat ca se aburea cu o adolescenta in timp ce nevasta-sa ii ingrijea boracul, atunci il judecam.

    Apreciază

  7. La tine toate se invart in jurul sexului, se raporteaza doar la sex?
    Adica un om trebuie sa fie ‘implinit sexual’ ( ce Dumnezeu mai e si asta?) altfel e ‘ratat’?
    Singura sursa potentiala de frustrare din viata cuiva e insatisfactia sexuala? Bine ar fi.

    Apropo, de unde stii ca nu se aburea si nevastasa cu cineva? Sau poate ca era o vaca semipasiva care doar baga mancare in borac intre doua sesiuni de shoping si cam atat, asta daca nu avea chef de hartza, iar de fapt taicasu ii dadea mai multa atentie boracului?

    Ca era frustrat poate, oricat de buna ar fi fost poate nevasta la pat tehnica nu ajunge sa acopere platitudinea caracterului.

    Apreciază

  8. Am comentat strict pe film și ce e prezentat acolo. Oamenii sunt frustrari din diverse motive, sexul e unul dintre cele mai des întâlnite. Apoi sunt banii și desigur frumusetea.
    Toți suntem frustrați cu câte ceva și asta ne face rai și vulnerabili.

    Apreciază

  9. Serios, ce e aia „implinit sexual”?
    Dupa umila mea parere, nu exista asa ceva.
    Oamenii nu sunt impliniti afectiv in primul si primul rand.
    Pentru ca au nevoie de iubire intr-un anumit fel si nu sunt iubiti exact in felul ala sau poate deloc. Pentru ca au nevoie sa iubeasca un anumit gen de persoana si s-au trezit tardiv ca persoana de langa ei nu e genul ala.
    etc.
    Iar aici in principiu exista o singura solutie: sa cresti, sa schimbi.
    Cand nu constientizezi asta sau nu iti este la indemana, cel mai frecvent si facil debuseu este sa repete greseala de la inceput.
    Cand sexul a creat o iluzie care s-a spart mai tarziu ca un balon de sapun si s-au trezit cu toate formalitatile legale langa persoana nepotrivita, eventual si cu cativa copii.
    Sexul care binenteles aduce doar o temporara si iluzorie alinare.

    Apoi banii.
    Banii in sine nu sunt un motiv. Dar nevoile exacerbate raportate la posibilitatea de a fi satisfacute da.
    Apropo, asta se potriveste si la sex.

    Si chiar si la frumusete. Frumusetea e o unealta cu care oamenii isi satisfac anumite nevoi.
    Si care ajuta acolo unde de exemplu nu sunt bani :))

    Cu cat maimulte/multi ma gasesc frumos/frumoasa cu atat ma mult se extinde aria de unde pot alege pe cineva pentru sex, pentru bani.
    Si desigur mai este si self-confidence.
    Acolo unde este o stima de sine redusa, fie implementata de parinti fie social (nu cred ca aung multi la o stima de sine scazuta in baza unei auto-evaluari critice a propriei persoane) frumusetea mai ajuta. Eventual cu o cosmetica de ultima ora, o haina la moda, etc.

    Nu frustrarea ne face vulberabili si rai.
    Si frustarea, si vulberabilitatea si rautatea sunt consecinte.

    Apreciază

  10. Nu prea există „știind că nu li se întâmplă nimic”.
    In principiu, dacă scrii ceva public, da, trebuie să iei în calcul că ar putea fi folosit împotriva ta, iar dacă te deranjează și ai prefera discreția, fie îți creezi o rezervă de anonimitate, fie te cenzurezi.

    Tot ceea ce spui poate fi folosit împotriva ta la o adică, asta e clar.

    In general, nu e vorba de violență fizică, ci de atitudinea societății față de tine, care se poate raporta imaginea ta publică, dacă vrei s-o faci publică.

    Pentru preferințele și evenimentele tale sexuale, mnu prea. Faptul că îți spune cineva că ești curvă, sau că e deplasat ce faci – e posibil. Aia e părerea lui pe temă. Că părerea lui te rănește, e posibil, dar e doar o expresie scrisă.

    La fel cum dacă în comentariul ăsta aș scrie ceva ce nu îți place, tu și ceilalți cititori m-ați judeca pentru asta.

    A judeca și a pedepsi nu e chiar același lucru chiar daca ambele sunt influențate de frustrări.

    De exemplu, nu aș putea să tai pe cineva cu lama doar pentru că îmi dă voie, că nu e genul de lucru pe care îl fac, dar probabil că l-aș dezbraca in pula/pizda goală și nu aș avea vreo problema în a-l privi în ochi după, bă chiar aș face-o pentru că mă interesează cum se simt oamenii când sunt goi/ vulnerabili în public și din moment ce te expui la asta nu ai de ce să presupui că vei fi ignorat. In fond, toată lumea face un experiment pe tine așa cum și tu faci pe ei – asta legat de „răspunsul” pe care îl știi.

    Și toată lumea te judecă pe tine cum îi judeci și tu. Nu în sensul de în același fel, că fiecare are propriile valori, ci in sensul de că își permit cum și tu îți permiți.

    Apreciază

  11. Cu cat ma gandesc mai mult la societate si la oameni, cu atat ajung tot mai des la concluzia ca toti suntem fututi la cap, iar fragilitatea sociala, care ne retine din a ne canibaliza, e foarte delicata.

    Apreciază

Lasă un comentariu